Nazorg | Tactics Skip to main content
nl
en

Altijd paraat

We zijn er voor je, ook na de ingebruikname van de nieuwe toepassing.

  • We lossen problemen op in een oogwenk.
  • We houden je software up-to-date en in topconditie.
  • We voegen nieuwe functies toe indien nodig.

Partners op lange termijn

Van problemen oplossen tot beveiligingsupdates doorvoeren en prestaties optimaliseren: wij zorgen ervoor dat je oplossing vlot en veilig blijft draaien. Op elk uur van de dag. En omdat een toepassing nooit echt 'af' is, laten we altijd ruimte voor nieuwe functionaliteiten. Op die manier kunnen we zowel proactief als reactief inspelen op jouw behoeften.

Ondersteuning

In het zeldzame geval van een bug schieten we je sneller te hulp dan je 'ticketingsysteem' kunt zeggen. Wil je je team leren werken met de nieuwe oplossing die we ontwikkelden? We organiseren met veel plezier een training.

Onderhoud & optimalisatie

Een toepassing moet snel en efficiënt zijn. Daarom zetten we resoluut in op onderhoud en optimalisatie.

Releasebeheer

Je bedrijf heeft jarenlang baat bij onze krachtige oplossingen. En als het bedrijf groeit, evolueert onze toepassing mee. Interesse in extra functies? Ook die kunnen we voor je implementeren.
Razendsnel Dringende verzoeken behandelen we met spoed. Onze Service Level Agreement belooft een indrukwekkende gegarandeerde responstijd. Vraag gerust onze statistieken op: wij komen onze beloftes na!
Handig overzicht Wil je een bug melden of een wijziging aanvragen? Ons ticketingsysteem zorgt voor heldere communicatie. Je vindt er een overzicht met constante updates, zodat je zelf niet alles moet opvolgen.
Duidelijke verwachtingen Met Tactics weet je altijd waar je staat. We werken tegen een vaste prijs voor ondersteuning en onderhoud, en bezorgen je een gedetailleerde kostenraming en timing voor nieuwe functies. Zo kom je nooit voor verrassingen te staan!

Contacteer ons

Maybe your also interested in